Dbając o rozwój biznesu, relacje z kontrahentami i klientami, należy dbać o wizerunek firmy w sieci.
Naruszenia dobrego imienia w sieci, takie jak pomówienia, zniesławienia czy rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji o firmie, mogą być dużo bardziej dotkliwe niż te dokonane w tradycyjnej, fizycznej rzeczywistości. Dolegliwość ta wynika z tego, że treści umieszczone w Internecie – o ile nie zostaną usunięte – będą dostępne dla użytkowników stale i w nieograniczonym czasie. Mogą być dowolnie linkowane i powielane na wielu stronach. Mogą zatem dotrzeć do dużo większej liczby odbiorców niż w przypadku np. publikacji papierowych czy audycji emitowanych w ramach tradycyjnych programów telewizyjnych.
Oddajemy dziś w Państwa ręce kolejny numer 05/23 bezpłatnego magazynu „ZOOM na IP” skoncentrowany na tematyce ochrony reputacji w sieci.
W najnowszym numerze:
- Ochrona reputacji w sieci – co można zrobić, aby chronić dobre imię firmy?, r.pr. Aneta Pankowska, Partner
- Zakazy publikacyjne w trakcie procesu – szybka ścieżka w trakcie medialnego kryzysu, adw. Magdalena Wojdak, Senior Associate
- Usunięcie publikacji z Internetu jako realny środek usunięcia skutków naruszenia dóbr osobistych, prawnik Aleksandra Rudzińska, Associate
- Gdy ślepota Temidy bywa jej wadą, a nie zaletą — ślepy pozew przy naruszeniu renomy w Internecie, r.pr. Marcin Michalik, Senior Associate
- Komentarz w Internecie – czyn nieuczciwej konkurencji?, r.pr. Jakub Mokrzycki, Senior Associate
- Prawo do bycia zapomnianym w Internecie, prawnik Aleksandra Węgrzynowicz, Associate
- Ochrona reputacji zawodowej – wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie z 20 marca 2023 r., apl. adw. Edyta Okurowska, Junior Associate
- Sprostowanie prasowe w pigułce, asystent prawny Julia Poniewierska
POBIERZ „ZOOM na IP” nr 05/23