12 Czerwiec 2015

W Pulsie Biznesu mówimy o przekazywaniu informacji przez spółki giełdowe w mediach społecznościowych

Kamil Kosiński, ,,W mediach społecznościowych wyjaśniaj, a nie informuj", Puls Biznesu, 11.06.2015 r.

Radosław L. Kwaśnicki

Zachęcamy do zapoznania się z wypowiedzią dr Radosława L. Kwaśnickiego w artykule red. Kamila Kosińskiego na temat przekazywania przez spółki giełdowe informacji na portalach społecznościowych.

- Prowadząc specjalnie utworzone profile korporacyjne w portalach społecznościowych, emitenci papierów wartościowych dopuszczonych do obrotu na rynku zorganizowanym upubliczniają wiadomości odnoszące się do wielu aspektów życia spółki. Niektóre z nich mogą zostać wykorzystane przez inwestorów przy kształtowaniu składu ich portfela.
Jednakże z uwagi na szczególny reżim obowiązków informacyjnych emitenci papierów wartościowych muszą uważać, aby z rozpędu nie „ćwierknąć” za dużo lub zbyt wcześnie – podsumowuje dr Radosław L. Kwaśnicki, Partner Zarządzający w Kancelarii RKKW — KWAŚNICKI, WRÓBEL & Partnerzy.

Źródło: R. L. Kwaśnicki, wypowiedź do artykułu red. K. Kosińskiego, "W mediach społecznościowych wyjaśniaj, a nie informuj", Puls Biznesu z dnia 11.6.2015 r.